Volgers

zondag 20 oktober 2013

Heksenpap, Heksenpap, Heksenpudding, puddingpap



                               28 OKOTOBER 2013                           10 NOVEMBER 2013





Vandaag is het weer tijd voor een kaartje voor het Duitse Stempeltraueme en de opdracht is Halloween. Deze prachtige digi van Sherri Baldy doet mij denken aan lang geleden, toen mijn zoons nog kleuters waren. Wij hadden een hele grote schommelboomhut in onze tuin en daar konden ze heel hoog in klimmen om in hun hut te komen. Eenmaal boven konden ze uit de bomen van de buurtuinen, allerlei bladeren en bessen en weet ik het allemaal plukken. Dat ging allemaal in een soort kookpot en dan onder het gezang van: Heksenpap, heksenpap, heskenpudding, puddingpap, werd er een of ander brouwsel gemaakt en konden ze een hele dag verkleed als tovenaar en heks spelen. Vandaar dat ik toen ik deze stempel zag een soort déjà vu kreeg en natuurlijk deze stempel moest kleuren.




Gebruikte materialen:

Stempel: Sherri Baldy Heks Kitty
Papier: antraciet en groen cardstock. Design papier Sostrene Grene Ark
Spinnenweb: Randjes voor cakecup Xenos
Bloemen, de groene bloemen Bea's Hobbyplanet, de zwarte rozen Xenos  en de losse petals van Cute stamps.
Lint, kant,  parels en spin uit eigen voorraad.






Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne zondag. Graag tot een volgende keer in mijn Kaartentuin.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy




Ik post mijn kaart bij:

http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.com.au/ Challeenge 24 anything goes option Halloween

http://decreatievezebra.blogspot.be/ Challenge #2 Halloween

http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/ 23-10-2013 Spooked

http://mybestiesuk.blogspot.nl/too cute to spook

http://mybestienorge.blogspot.no/Halloween or Halloween colours

24 opmerkingen:

Juanita zei

Wauw super mooi zeg met dat groen en zwart!! Ik ben via Tinie's blog opmerkzaam op jouw geworden. Je maakt mooie kaarten zeg! Ik wordt gelijk volger bij je!
Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
Liefs Juanita

Oma Nel zei

wat een prachtige Halloween kaart veel liefs Nel

Gertrude zei

WOW, mir fehlen die Worte, soooooooooo schön gemacht
lg gertrude

Anita Meijer zei

Wauw Dorothy, hij is werkelijk schitterend, wat een geweldig mooie halloweenkaart heb je gemaakt, top.
Liefs van Anita

Cindy zei

Waauw Dorothy, deze is weer zo mooi! Ik vind de kleuren schitterend en ook het spinnenweb is gaaf. En de details zijn ook weer prachtig. Echt zo'n mooi geheel. Liefs, Cindy

KarinsArtScrap zei

super gave halloween kaart Dorothy.

gr karin

nans'creablog zei

Oh dit is geweldig mooi Dorothy. Superleuk die spinnenwebjes.

Groetjes,
Nans

esmee zei

een leuk kaartje

jolanda zei

prachtige kaart

Elena F zei

WOW Dorothy; you are rocking with this fantastic card. Love it. Elena F.

Crea S zei

Geweldige kaart Dorothy!
De perfecte kleurencombinatie om er een Halloween kaartje van te maken! Ook heel leuk aangekleed!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft maar! Zo mooi!

Eva Gro zei

Oh your card is so spooky and terrific!! Love it!!

Hugs Eva

anne2411 stempelträume zei

Hallo Dorothy ...
deine Karte ist superschön geworden

glg anne2411

KarinsArtScrap zei

schitterende halloween kaart Dorothy.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Kaija zei

Fantastic halloween card!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Greetings Kaija DT-member

Julie Gleeson zei

Wow Dorothy your card is spectacular! Beautifully embellished I love those spider web dies! Thank you for joining the Scrapbook Stamp Society Challenge! Hugs Julie DT xox

Janice zei

Great colours and web detail on your super card. A great entry to Divas this week Jx

Jayne A zei

Fantastic card. Thanks for joining us at Diva's
Hugs
Jayne

GerJanne zei

Hoi Dorothy,
wat een supermooie kaart. De kleurencombi is erg mooi en die webben....gaaf!!
Met veel zorg gemaakt, dat zie je zo!
Groetjes,
GerJanne

Donna zei

Absolutely gorgeous...what a fabulous creation! Thanks so much for joining us at My Besties UK!
Hugs Donna DT xx

Gill McCall zei

such a stunning card, thanks for entering into the MY besties UK challenge. Gill DT Co-ordinator

Karin Schuring zei

Hoi meis!

Echt alweer een hele tijd geleden dat ik de blogjes weer eens heb bezocht, maar ik ben er weer :D
Ik vind dit echt een super geweldige kaart! Zo gaaf met de eenvoud van de kleuren! Super gedaan.

Liefs, Karin

Eva Gro zei

I love all the details and the style of your card!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge