Volgers

vrijdag 27 april 2012

VOOR TON 2

Hallo, daar ben ik weer, zoals belooft heb ik vanmiddag een paar nieuwe foto's gemaakt en kunnen jullie mijn vorderingen volgen. Ik heb het boekje nog niet in elkaar geplakt, want dan heb ik geen werkvrijheid meer. Dus voorlopig blijven het nog losse delen. Nog niet alle bladzijden zijn bewerkt met designpapier, maar ik kon het niet laten om op degene, die wel klaar zijn, alvast wat foto's te plakken.



Er moet nog veel uitgezocht worden wat er precies bij elkaar past, maar ik heb een aantal zaken duidelijk. Ik wil Ton in verschillende hoedanigheden in het boekje verwerken, als echtgenoot, als vader, als opa, maar ook als directeur en natuurlijk als golfer en wereldreiziger. Grappig is, dat er overal door het huis foto's liggen. Bij jongens in hun fotoboeken, trouwalbum, maar ook op zijn werkkamer en natuurlijk in mijn hobbykasten waar bakken staan met nog te verwerken foto's. Dus jullie begrijpen, dat het nog een aardige speurtocht wordt om alles bij elkaar te krijgen. Dat is het nadeel van een groot huis, maar het voordeel is dat ik dan ook straks alles netjes opgeruimd heb en uitgezocht.



Zoals jullie zien, is elke bladzijde apart gemaakt met mapjes en envelopjes en muizentrappetjes enz. Een heleboel meetwerk en ook een flinke puzzel om alles uit het papier te krijgen. Want ondanks een flink pak papier, heb je altijd stukken tekort. Overal kun je foto's inpakken en schuiven. Er gaan ook veel meer foto's in dan ik dacht, dus dat is extra leuk, omdat ik daardoor een nog veel mooier en dikker boek kan maken.




Zo dit was het eerste kijkje in mijn album in wording. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Van de week ga ik weer nieuwe foto's maken als ik weer een aantal bladzijden klaar heb. Fijn weekend en tot de volgende keer.


Een lieve groet van mij,

Geen opmerkingen: