Volgers

maandag 12 mei 2014

VEEL STERKTE/GOOD LUCK



WINNER AND GASTDESIGNER
MY BESTIES AUSSIE CHALLENGE
18 MEI 2014



Hallo Blogvriendinnen,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart bij de DUTCH MY BESTIES GIRLS met als opdracht een Bingokaart. Een lekker makkelijke opdracht, omdat je er alle kanten mee op kunt, behalve de verkeerde. Er zit altijd wel iets voor je bij dat je ligt en daarom allemaal weer lekker mee gaan doen.





Zelf heb ik gekozen voor deze digi, die ik al een hele tijd in mij voorraad had zitten en maar niet wist wat er mee te doen. Ik heb deze gemaakt voor een vriendinnetje van mij kleindochter, die haar beentje gebroken heeft en toen wist ik het natuurlijk meteen. Met deze kaart wens ik haar heel veel sterkte en met een beetje geluk is ze voor de grote vakantie weer uit het gips. Ik hoop dat deze kleine meid weer heel gauw op twee gezonde beentjes rond kan lopen.




Gebruikte materialen:

Digi: Sherri Baldy My Besties IMAGE 766 Get well Besties
Papier: restjes roze uit de verzameldoos
Bloemen: Xenos en Webshop Margo
Kant en lint uit eigen voorraad
Vlinder: Webshop Margo (wit, zelf ingekleurd)
Plakparels: Action
Verband, pleister en para cethamol uit de verbanddoos
Gekleurd met Spectrum Noir New Generation




Dit was de eerste kaart uit een nieuwe serie van drie. Morgen en overmorgen komen er nog twee. Twee in totaal andere stijlen. Dus ben je nieuwsgierig kom dan gezellig van de week nog een keertje in mijn Kaartentuin langs.

Voor deze keer weer een lieve groet van mij en graag tot ziens en bedankt voor je bezoek.

Dorothy



Ik post deze kaart bij de volgende challenges:

My Bestiesfriendship # Challenge 1 Alles mag

MY BESTIES AUSSIE CHALLENGE LACE AND FLOWERS

10 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldige kaart! Ik vind de digi super!

Groetjes, Natasja

esmee zei

een super mooi kaartje

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Dorothy, ik vind hem helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Dorothy
Hier zit ik van te smullen, je kaart is een beauty er is zoveel op te zien, prachtig.
lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Een pracht van een kaartje en ben inneens volger van je geworden.Tot snel.
Groetjes Becky

Artesania zei

Wunderschöne Karte ,Dorothy dein Blumengesteck ist eine Augenweide!
Liebe Grüße deine Gudrun

Kreatives von Andrea zei

Hallo liebe Dorothy!

Eine bezaubernde Karte ist das geworden, gefällt mir sehr gut.Ein süßes Motiv, eine wundervolle Coloration und ein tolles Design.

Danke für deine Teilnahme bei My Besties Friendship.Ich freue mich riesig, dass du bei unserer 1. Challenge dabei bist...

einen lieben Gruß von Andrea

Anoniem zei

Wow fantsastische gestaltung un ein wundervolles Werk
Hab lieben Dank fürs mitmachen bei My Besties Frindship
GLG Tamesis

Karin zei

Prachtig kaartje, heerlijk al dat rose.
Leuk dat je meedoet met de Besties Aussie challenge. Gr. Karin

Engelchen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan de My Besties Aussie Challenge.
groetjes Geesje