Volgers

woensdag 18 februari 2015

EMBOSSEN DROOG OF NAT EN OF FRANTAGE

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen maandag is er weer een nieuwe challenge begonnen bij de The Dutch My Besties Girls. Het thema deze keer is embossing droog, of nat en of frantage. Een fijne open techniek waar iedereen mee uit de voeten kan. 



Ik heb deze keer maar weer eens mijn naamgenoot Dorothy digi  gebruikt. Verder heb ik designpapier van Janneke Brinkman gebruikt bij het Kruidvat gekocht. De prachtige bloemenrand loopt precies door in de decoratiebloemen, zodat het net lijkt of de hele rand van bloemen is gemaakt. De stansrand  met de vogeltjes en het vogelhuisje is van Sherri Baldy en vind je Hier. Het embossingvel heb ik ooit eens gemaakt bij een vriendin. Ik heb toen een hele voorraad gemaakt en daarom weet ik nu ook niet meer welk stencil het geweest is. Met allerlei leuk deco materiaal de kaart verder aangekleed en omdat ik de kaarten vaak gebruik voor  de verjaardagen van de vriendinnetjes van mijn kleindochter Syrah, heb ik er een klein envelopje opgemaakt, zodat er een geldelijke bijdrage in de kaart kan.




Ik hoop dat jullie mijn kaart weer mooi vinden en ik wens iedereen een fijne week met veel knutselplezier.


Met een lieve groet van mij,

Dorothy

2 opmerkingen:

Ela zei

Leuk gedaan en lieve stempel! Groet Ela

Antoinette Voorn zei

Wat een schatje Dorothy! Lief kleurtje en mooie kaart heb je gemaakt.