Volgers

vrijdag 20 april 2012

EEN VROLIJKE VOORJAARSKAART




Hallo iedereen,

Van de week een klein kaartje. Ik was erg druk deze week, omdat onze oude hond dement was geworden. We hebben hem woensdag in moeten laten slapen. 12 en een half jaar is hij geworden. Het was een heel lief dier en goed voor de kinderen. We zullen hem heel erg gaan missen. Vandaar dat mijn week een beetje anders is verlopen dan normaal. Omdat iedereen een kaart verwacht van mij op vrijdag, heb ik een wat ouder exemplaar uitgezocht.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Het is een vrolijke voorjaarskaart.



Hello everyone,

This week a small card. I was very busy. Our old dog was demented and he died wednesday. It was a very sweet dog and very nice for my children. We will miss him a lot. So I have an older card for you, because you all expect a card from me on Friday. I wish you all a nice weekend and untill next week.



Ik wens iedereen een prettig weekend en tot volgende week.

Fijn dat je weer even langs kwam en een lieve groet van mij,


with love from Holland

6 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een superkaart is dit weer. Ik bewonder de manier waarop je steeds van die schitterende creaties bedenkt! Ik vind de kleuren ook helemaal geweldig, super! Fijn weekend, groetjes, Cindy

Lily Anuska zei

Beautiful card Dorothy. I love scene you made and wondeful coloring. I'm sorry for your dog. Have a great weekend. Lily

leonenkarin.blogspot.com zei

Ahhh Toch?? Wat sneu Dorothy!! Kleine troost misschien: je kaartje is weer superssss!! Lieve groet, Karin

Samantha zei

Wat een prachtige kaart. Een heus tafereel is het op deze manier. Ik blijf er maar naar kijken :)
Groetjes, Samantha

Nellie zei

Ik wens jou en je familie veel sterkte toe met het verlies van jullie hond. Ook al is het "maar" een dier zoals sommige mensen zullen zeggen, het is en blijft wel een huisgenoot waar je erg aan gehecht bent geraakt in de loop der jaren.
Ondanks het verdriet heb je toch weer een super mooi kaart gemaakt met veel leuke details.

Groetjes, Nellie

jolanda zei

Super mooi kaartje.