Volgers

dinsdag 15 april 2014

EEN JONGENS / MANNENKAART

Vandaag weer een nieuwe kaart voor jullie. Deze is voor de Dutch Magnolia Lovers waar gisteren een nieuwe challenge startte met als opdracht een jongens/mannenkaart te maken. Nou en dat blijft lastig. Hoewel er steeds meer leuk papier voor mannen komt, blijft het een lastig iets. Binnenkort heb ik een verjaardag van een heer op leeftijd, de man van een vriendin en daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Omdat het iemand iets die van rustig en klassiek houdt, heb geprobeerd om de kaart ook een beetje in die stijl te maken.




Gebruikte materialen:

Stempels: Magnolia uit oude series alleen ik weet niet meer welke en kan ze ook niet terug vinden, sorry. De digi'van happy birthday heb ik ooit eens op internet gevonden.
Papier: Blokjes van het Kruidvat
Bloemen: Webshop Margo
Lintjes, kantjes, plakparels, hartje van de Action
Ingekleurd met Spectrum Noir New Generation




Ik wens iedereen verder een gezellige avond en morgen komt er nog een kaartje voor de My Besties US.
Ik heb vandaag een beetje een kort berichtje, maar ik heb zo'n dag dat ik blijkbaar heel erg druk ben en ook het idee heb, dat ik niets gedaan heb. 


lieve groet van mij,

Dorothy



4 opmerkingen:

Gertrude zei

Deine Karte ist wunderschön gestaltet, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Dorothy, ik vind het super gemaakt.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Dorothy
Mooi is deze mannenkaart, alles past prachtig bij elkaar, het is een beauty om te zien.
Lieve groetjes,Corrie

Erica ♥ zei

Super mooie kaart, heel gaaf gemaakt ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}