Volgers

dinsdag 16 september 2014

BACK TO SCHOOL


Hallo allemaal,


















Gisteren is er bij de Dutch Magnolia Lover weer een nieuwe challenge gestart. opdracht deze keer is "Back to school" Omdat ik de laatste week erg druk ben geweest, heb ik mezelf enorm moeten haasten om mijn kaart op tijd klaar te krijgen en heb ik ook nu pas tijd om hem op het blog te zetten. Soms heb je van die periodes dat alles tegelijk komt en allerlei afspraken door elkaar lopen. Nou ik had zo'n week en deze week wordt het al niets beter. Druk, druk, druk. Maar wel leuke dingen gelukkig. Enrique mijn jongste zoon geslaagd voor zijn Bachelor Rechten, Syrah mijn kleindochter bij de Scouting overgevlogen van de Bevers naar de Kabouters en van de week is ze jarig en wordt ze 7, een dagje dierentuin en dan alle normale zaken die te regelen zijn voor mijn blog en challenges en natuurlijk de huishoudelijke zaken. Soms denk ik dat ik 24 jaar per dag te kort komt. Maar het is uiteindelijk allemaal gelukt en mijn kaart was nog net op tijd klaar.





Gebruikte materialen:

Stempel: Magnolia. Boeken ( kom uit een hele oude serie over school en ik weet niet eens hoe die serie heet en welk jaar het was)
Papier: Kraft, tekst papier van MayaDesign, hartjes papier blok Action en ribbeltjes karton.
Bloemen: Webshop Margo.
Potlood en schoolembleem, Zeeman stickers.
Stansje school en landkaart Nederland gekocht op beurs in Arnhem.
Lint, touw en kralen komen uit eiegen voorraad.




Ik wens iedereen een fijne week toe, ik heb gehoord dat we nog heel mooi weer gaan krijgen, dus lekker genieten allemaal.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy

2 opmerkingen:

Gertrude zei

Hallo Dorothy
Eine wunderschöne Karte, passt total für die Schule
glg Gertrude

Erica ♥ zei

Oh had jij die winkel nog steeds niet gevonden dan waar ze de potjes met tijd verkopen....??
Geniet van deze week !
Je kaar is ook weer super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}