Volgers

zaterdag 1 december 2018

WIE MAAKT DE MOOISTE KERSTBAL


Hallo allemaal,

Vandaag start bij de DUTCH MY BESTIES voor de 5de keer onze Kerst / Advent challenge.  24 Dagen iedere dag een nieuw project van één van onze dames, of gastdesigners op ons blog. Nadat wij vorig jaar een wereldreis hebben gemaakt langs heel veel Dt leden vanuit andere My Besties teams wereldwijd, gaan we dit jaar op de Nederlands / Vlaamse toer. Onze dames hebben heel hard gewerkt om alles op tijd af te krijgen en naast onze eigen team leden, verwelkomen wij deze keer 3 gastdesigners. Marleen, Monique en Ans. Het blijft ieder jaar moeilijk om een leuk onderwerp te kiezen. Deze keer bedacht onze Anja, dat het misschien wel leuk was om kerstballen te gaan maken en daar zijn we mee aan de slag gegaan. De opdracht voor deze challenge is deze keer: Wie maakt de mooiste kerstbal. Wij wensen jullie allemaal veel succes en heel veel kijkplezier.

Ik maakte voor jullie een schudsneeuwbal. De achtergrond is gemaakt met Pan Pastel, de achtegrondsstempels met donkergroene distress inkt. De hertjes digi is in- gekleurd met Copics. Het doorkijkvenster is het transparante deel van de verpakking van dubbelzijdig plakband.







6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtige kerstbal Dorothy ! Heel mooi gedaan !
Groetjes
Margo

Clipping Path zei

I gotta bookmark this website it seems extremely helpful very useful. Thanks for sharing.

Mizi Margueron zei

Ik was zo depressief toen mijn man me verliet voor een andere vrouw alleen omdat ik na het huwelijk zes jaar kanker had. Ik probeerde hem te vragen om bij me terug te komen, hij weigerde en zei dat hij niet meer voor me voelde na al deze toewijding. Ik deed alles omdat ik van hem houd, hij slaat me de hele tijd, en toch sta ik het allemaal en huil alles dag. Ik werd een trieste vrouw nadat we allemaal samen waren gekomen, alle liefde die ik in het verleden deelde, ik kon me geen leven zonder hem voorstellen omdat mijn liefde voor hem om welke reden dan ook van onschatbare waarde was. Op een dag toen ik via internet ging, zag ik veel opmerkingen over de mogelijkheid om kanker te genezen en het huwelijk / de relatie te herstellen, dus besloot ik hem te proberen te benaderen door contact op te nemen met zijn e-mail doctorigbinovia93@gmail.com en hij antwoordde onmiddellijk mij en ik legde alles uit waar ik doorheen ging, hij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken, ik was geschokt en ik gaf hem een ​​poging, ik volg voorzichtig de stapsgewijze instructies Twee dagen nadat Drigbinovia zei dat hij de betovering had beëindigd, alles alleen gedaan door hem, Ik deed niets om alleen de benodigde artikelen te leveren, en ik begon enkele veranderingen in mijn gezondheidstoestand te zien en Drigbinovia beloofde ook om me te helpen mijn man terug te krijgen, ik gaf hem verwarrende spreuken, en in de kortste tijd begon het allemaal, omdat beiden weten dat hij realiseerde zich dat hij nooit recht op hem was gesteld, en in drie dagen was mijn man in mijn huis en wachtte tot ik terugkwam van zijn werk en toen ging ik naar het ziekenhuis om te controleren, en ik was vrij van kanker, en toen hij begon te zeggen dat hij w sorry, hij wist nooit wat er met hem zou gebeuren. heel erg bedankt Drigbinovia, ik ben nu blij met mijn man en alles gaat nu soepel voor de dosis die pijn doormaakt in zijn relatie, je kunt ook contact opnemen met zijn whatsapp-nummer +2348144480786 heel erg bedankt

ريحانه zei

شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة حشرات بابها
شركة كشف تسربات المياه بابها
شركة تسليك مجاري بابها
شركة تسليك مجاري بخميس مشيط

COLLINS GUZMAN FUNDINGS zei

We are independent company Offering Loan at a cheapest interest(2%). We guarantee any kind of Loan, Government finance Project and Investor Project. etc If you are interested Kindly get back to me for more information via Email: collinsguzmanfundings@gmail.com

Albert Einstein zei

Build Brand Awareness with the power of Google Reviews. Buy Google Reviews USA from a reputable source that will provide Google searchers with the information they need about the places you are reviewing for. When using a review service to ensure you are using reputable sources that offer a wide range of categories to make sure your reviews are not only found in your local area but also all over the world. If you would like to receive updates about new places or services in your area as well as the world at large, connect with a professional review service that is affordable and effective.


In order to get the most from the Lenses service, you are going to need to learn how to buy LinkedIn accounts Cheap. When you decide that you need to join LinkedIn, you will need to have a profile created, and what is more important you need to have one that is relevant to your industry and that meets your business needs. There are many ways in which you can do this. The best way to learn about these options is to read this article and follow the advice contained herein.


There are some great reasons why an entrepreneur should consider Buy Apple ID Cheap. But before you do, you need to learn about the different types of programs that are available. Whether you want a solution for your business or for entertainment purposes, an iPad is perfect for both. But before you go out and purchase one, you need to decide how you plan on using the iPad and what it will be used for. Consider the options below and figure out which is best for you.


If you are seeking the best way to find out whether social networking platforms such as Facebook and Twitter are worth your time, and ultimately your money, then you should definitely check out some of Buy Trustpilot Reviews Cheap that are available online. These independent reviews typically focus on everything that you need to know from using social media platforms in the context of an online business. To date, social networking has become one of the most widely used tools by a wide range of individuals and businesses around the world, from sales representatives and product owners to ordinary consumers and business owners. In fact, a number of studies have shown that social network marketing has been especially effective in helping online businesses and marketers get the word out about their products and services.