Volgers

dinsdag 1 januari 2013

GELUKKIG 2013


Vandaag op 01 januari 2013 wil ik graag nog even terug kijken naar 2012. Een jaar waarin mijn "Kaartentuin" tot bloei kwam. Vele hoogtepunten en overwinningen  heb ik gekregen. Meer dan 21.000 bezoekers op mijn blog en vele lieve reacties op mijn Facebook. Daarom heb ik een top 13 gemaakt van mijn  aller mooiste werkstukken, waarmee ik mijn trouwe volgers, mijn Hobby Maatjes en alle andere bezoekers van mijn blog en Facebook hartelijk wil bedanken voor alle lieve berichtjes en steun. En hierbij wens ik iedereen een heel Gelukkig Nieuwjaar met veel voorspoed, gezondheid en  natuurlijk veel creativiteit.






Today  01 January 2013, I would like to return once again at 2012. A year in which my "Kaartentuin" startet. Many highlights and victories I've gotten. More than 21.000 visitors on my blog and many sweet comments on my Facebook. That is why I created a top 13 of my most beautiful work pieces of 2012. I would like to thank my loyal followers, my Hobby Buddies and all other visitors of my blog and Facebook warmly for their support, and I wish everybody a happy new year with lots of health, prosperity and a lot of creativity for this new year 2013.





Heute 1. Januar 2013 möchte ich noch einmal zurück zu 2012 schauen. Ein Jahr, in dem meine "Kaartentuin" in voller Blüte kamm. Viele Highlights und Erfolge habe ich bekommen. Mehr als 21.000 Besucher auf meinem Blog und viele schöne Kommentare auf meinem Facebook. Darum habe ich ein Top 13 meine schönsten Werkstücke gemacht.  Ich danke meine treuen Anhänger, mein Hobby-Freunde und alle anderen Besucher meines Blogs und Facebook herzlich für alle liebe Berichten. Und ich wünsche allen ein frohes neues Jahr mit viel Gesundheit  Geluk und auch viel Kreativität.





Met een lieve groet van mij,  with love from Holland und liebe Grüsse aus Holland,




DOROTHY

7 opmerkingen:

Brigitte zei

They are all wonderful!!!! My favorite is the pirate one, it's so much fun! Hugs, Brigitte

Anoniem zei

Wat een prachtige creaties heb je het afgelopen jaar gemaakt. Hopelijk kunnen we in 2013 ook zo genieten van jouw mooie projectjes. :)

Ik wens jou ook een gelukkig en gezond, maar bovenal creatief 2013 toe!

Liefs, Myriam

Kreatives von Andrea zei

Liebe Dorothy,ich wünsche Dir alles Gute, Gesundheit und immer viel Kreativität fürs neue Jahr.

Deine Top 13 ist wundervoll, so schöne Werke zeigst du uns, ich bin begeistert.

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

PS: und ich würde mir wünschen, dass mein Paker bei dir ankommt....

Sabrina aka Chaosküken zei

Wow, wow und nochmals wow - das sind so wundervoll gestaltete kleine Kunstwerke, die du uns hier präsentierst! Auch ich wünsch dir ein kreatives wie gesundes neues Jahr und freu mich auf deine kommenden Meisterstücke :)

Herzliche Grüße
Sabrina

Jolanda zei

Wat zijn het allemaal kunstwerkjes . . geweldig!! Jij ook een heel gelukkig en creatief jaar toegewenst!

leonenkarin.blogspot.com zei

Ik heb er hartstikke van genoten meis en ik hoop er nog heel veel te mogen zien :D
Lieve groet, Karin

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Hallo liebe Dorothy... .deine Top 13 sind echt allesamt zauberhaft und wunderschön....du hast es echt drauf, denn ich liebe deine Werke.

Schicke dir ganz liebe Grüße
Anja