Volgers

woensdag 19 december 2012

BLOGHOPWINNAAR STEMPELTRAUEME



Goedemiddag allemaal,

Vandaag ga ik bekend maken wie mijn bloghopwinnaar is. De eerste challenge bij ons vernieuwde challenge blog was een groot succes. Meer dan 50 inzendingen hebben wij gekregen.
Persoonlijk heb ik 50 berichten mogen ontvangen van overal en nergens vandaan. Iedereen heel hartelijk dank voor de lieve en de aanmoedigende woorden. Ik heb de keus overgelaten aan de kans generator en dit is de uitslag.


True Random Number Generator  4



Nummer 4=Mia Niessen
Mia van harte gefeliciteerd met het winnen van mijn bloghopprijs. Zou je contact op willen nemen en mij je adres door willen geven. 
Verder rest mij nog om jullie allemaal hele fijne feestdagen en een goed, gezond en een heel creatief 2013 te wensen.
Met een lieve groet van mij,
Dorothy






1 opmerking:

Annamaria zei

Wow Dorothy
Dit kan geen toeval zijn,net vandaag.

Hoe kan ik jou mijn gegevens sturen?Vind het even niet.

Maakt mijn dag wel een beetje goed dit is echt een mooi pleister .

Liefs Mia