Volgers

donderdag 20 december 2012

VIOLIN ANGELS



I MADE TOP 3
30 december 2012






Hallo allemaal,

Het is weer donderdagmiddag en weer twee weken zijn voorbij. De tijd vliegt en nog 2 weken en 2012 behoort ook tot de verleden tijd. 2012 was voor mij creatief gezien een geweldig jaar met de start van mijn "Kaartentuin" In januari begon ik met mijn eerste kaart met een Magnolia stempel, die ik bij MDUC in stuurde. Ongelooflijk maar waar, ik won. De tweede kaart won een week later ook bij de MDUC. Toen kwam mijn lampenkap die won in de Tomic van Magnolia en dat was het begin. Nu een jaartje verder, vele overwinningen later en meer dan 20.000 blogbezoeken mag ik meewerken op verschillende challengeblogs wereldwijd. Natuurlijk Marvelous Magnolia, Stempeltraueme en der Kreative Stempelfreunde. Begin januari ga ik ook nog starten bij Fashionista. Voor mij een droom die uit is gekomen en waardoor ik vele leuke contacten wereldwijd heb gekregen.


Deze keer is de opdracht bij Marvelous Magnolia iets te maken met 2 stempels of meer. Een leuke uitdaging waar je alle kanten mee op kunt. Zelf heb ik gekozen voor deze twee schattige engeltjes met hun viooltjes in een van mijn lievelingskleuren. 



Deze keer heb ik een tag gemaakt, die je zowel als kaart kunt gebruiken, maar ook als label ergens aan kunt hangen. 

Gebruikte materialen:

Papier: 
parelmoer witte cardstock en Celebrate with Jack& Jill Collection
Stempels: 
Magnolia staande engel komt uit een oudere kerstserie en de zwevende engel uit de laatste kerstserie en ook de tekststempel komt uit een oudere kerstserie.
Mallen en stansen: 
Marianne Design, Spelbinders en weer een taartrand van Deacostine
Bloemen: 
de witte rozen kreeg ik van Mia een Hobby Maatje van Facebook, de anjers en bruine roosjes van Margo's webshop.
Decoraties: 
parels, kralen linjes, kantjes, parelbrads, pin enz allemaal uit eigen voorraad.
De engeltjes zijn gekleurd met Copics




 Onze sponsors 
 deze week


Ik wil iedereen alvast  een heel prettig weekend wensen en te genieten van deze dagen voor de kerst. Maandag 24 december a.s. ben ik terug met een nieuwe kaart voor de kreatieve stempelvrienden.

Bedankt dat je weer even in mijn "Kaartentuin" kwam kijken, graag tot de volgende keer en met een lieve groet van mij,

Dorothy
                                           
                                          

Ik post mijn kaart bij:

You me and Magnolia # challenge 4 Christmas                                      

21 opmerkingen:

Brigitte zei

WOW Dorothy!!! Your card is beautiful!!!! Love flower arrangement and the amazing lace! Hugs, Brigitte

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Dorothy,wat leuk om een stukje van de achtergrond van je blog te lezen en wat fijn dat je creaties zo gewaardeerd worden. Dat kun je van te voren zéker niet bedenken. Deze tag met engelachtig orkest is ook een plaatje,mooie compositie en mooi ingekleurd,lieve groetjes en ook veel creativiteit gewenst in 2013!!

Anoniem zei

het is een zeer zeer zeer schone kaart een kunstwerkje!!!

je mag echt wel trots zijn op je creaties !!!
Tine

Fleur zei

Wow this is so beautiful,
Have a wonderful Christmas
BIG HUGZ Fleur xXx

jokes-hobbyhof zei

Wat is het een schitterende kaart/tag.

groetjes Joke

Stempelhexe zei

Hallo Dorothy,

ein wunderbares Werk ist das geworden.

LG
Ulla

jolanda zei

prachtige creatie

Cindy zei

Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt Dorothy, echt een prachtexemplaar. Ik hoop dat 2013 je net zoveel goeds brengt als het afgelopen jaar, het is je van harte gegund. Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Liefs, Cindy

Suzie's Card Den zei

hello Dorothy
What an amazing creation, there are so many wonderful elements, it must have taken you so long to complete, but well worth it.
Hope you have an amazing Christmas.
Hugs
Suzie xx

Maris zei

prachtiggg echt heel mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Kylie zei

Fantastic card Dorothy!
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs Kylie

Christy Designs zei

Gorgeous card Dorothy! love your flowers arrangement and design.
Have a wonderful Christmas

Wendy zei

This is absolutely gorgeous...Thanks for playing along at Divas by Design.
Wendy xx

Wendy zei

This is absolutely gorgeous...Thanks for playing along at Divas by Design.
Wendy xx

Janiel/ janny zei

Stunning project!!!!!!!!!!
Merry Christmas to you!

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Boah Dorothy.. du machst mich mal wieder total sprachlos.. hammerstark kann ich dazu nur schreiben, bin total begeistert.

Danke dir auch für die wunderschöne Post

Wünsche dir einen zauberhaften 4. Advent
Lieben Gruß Anja

Stempelhexe zei

This is so beautiful. Thanks for joining us the LHoSM Challenge.

Hugs
Ulla

Jeanet van der Lee zei

Wat een successtory Dorothy, leuk om te lezen dat jij er zoveel plezier in hebt en dat je kaarten zo gewaardeerd worden. Deze is ook weer een plaatje, bedankt voor je deelname bij DML. Groetjes, jeanet

Unknown zei

Such a beautiful creation. I Love it!Thanks for joining us at Divas this week x

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, leuk dat je meedoet met DMCC! Liefs Rachel

miriam zei

wauw schitterend gemaakt
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam