Volgers

dinsdag 23 april 2013

GASTDESIGN VOOR DML





Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen heb ik een nieuwe kaart voor jullie, die ik gemaakt heb voor de Dutch Magnolia Lovers waar ik een gastdesign gewonnen heb. De opdracht was een inspiratie naar een foto met allerlei bruine tinten.



Ik heb voor het model van de kaart mallen van Go Kreate gebruik. Deze sluiten mooi op elkaar aan en je kunt ze allerlei kanten op draaien. Omdat het bijna moederdag is heb ik de stempel van Edwin met de rozen en het hart gebruikt. Ik gebruik vaak een stempel van Edwin, omdat ik vind dat hij teveel op de achtergrond blijft, terwijl hij hartstikke leuk is.



Gebruikte materialen:

Stempel: Edwin met rozen en hart uit de voorjaarsserie van 2013
Papier: Maja Design Vintage Spring 2013
Bloemen:Webshop Margo en uit eigen voorraad
Lint, kant enz: webshop Ëlke dag een feestje"en eigen voorraad
Parels: Action
Hartje: Xenos
De stempel is ingekleurd met Copics



Ik vond het heel erg leuk om een uitstapje te maken naar de DLM met dit gastdesign en wie weet krijg ik nog wel eens een keertje een kans voor een dergelijk iets. Ik wil bij deze de DML hartelijk danken voor de geboden kans om mijn werk op hun blog te mogen laten zien. Ik wens iedereen een prettige week en veel knutselplezier. Donderdag ben ik terug met mijn allerlaatste kaart voor Marvelous Magnolia. Mijn termijn zit erop, maar over een paar weken start ik bij een nieuw Amerikaans stempelblog, die mij uitgenodigd hebben om voor hun designteam te komen werken.


met een lieve groet van mij,

Dorothy





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Dorothy
Wat een schitterende kaart heb je ervan gemaakt.
Ik vind het moeilijke kleuren maar jij hebt het weer geweldig gedetailleerd en bij elkaar passend weten te maken.


Groetjes Mia

jolanda zei

prachtig kaartje

Ghea zei

wat een schitterend kaartje.
Liefs Ghea

Anita Meijer zei

Wat is dit weer een beauty Dorothy, ik vind hem helemaal geweldig geworden, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Sarah - Crea S zei

Dorothy, wat een leuk kaartje is dit geworden!

Vind het altijd mooi een kaartje in bruine tinten alleen heb ik er wat schrik voor. Ik ga zo meteen aan het kleuren van m'n stempel beginnen. Hopen dat de uitkomst goed is dan doe ik ook weer mee aan de challenge bij DML.

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Boah Dorothy,

deine karte ist wunder wunderschön.. Stylisch mit viel Liebe zum Detail.. hammer.

Drück dich lieb
Anja