Volgers

vrijdag 12 april 2013

SCRAPKAARTJE



Goedenavond lieve bloggertjes,

Vanavond ben ik weer even terug met een kaartje voor de EHI. Deze keer was de opdracht een sketch.



Ik heb deze keer een kaartje gemaakt zonder veel opsmuk en ingekleurde stempel. Ik heb met het papier gespeeld. Het is vaak heel lastig om de juiste kleuren bij elkaar te zoeken en zo te schikken dat ze mooi bij elkaar passen en op elkaar aansluiten. Een paar weken terug was ik even in Rheden bij Cute Stamp en daar stonden een heleboel bakken met "oudere scrapvellen". Nou jullie snappen het wel, ik ben me daar rijkelijk te buiten gegaan en heb een hele grote stapel meegenomen.




























De tulpen en de vlinders zijn malletjes van Marianne Design en Joy en deze heb ik dubbel gestanst en 3D uitgewerkt om de kaart meer diepte geven. Ik het midden heb mallen van Spelbinder gebruikt, waarvan de randen geëmbost zijn en met distress inkt olive afgewerkt. Met een wens stempeltje en wat plakparels heb ik het kaartje afgewerkt.

Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend en maandag ben ik weer terug met een kaart voor de Kreative Stempelfreunden met weer totaal andere techniek.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi uitgewerkt Dorothy.
Mijn schets ligt uitgeprint ,geen idee of het gaat lukken deze keer.

Fijn weekend.
Mia

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden Dorothy, een hele mooie uitwerking van de sketch, super met die vlinders, echt super weer.
Liefs van Anita

Cindy zei

Oh Wow Dorothy, echt heel mooi!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt, super!
Groetjes van Jacqueline

Erica ♥ zei

Ik vind je kaartje heel erg mooi
geworden, de kleuren van het papier
passen heel erg mooi bij elkaar,
en ik vind de vlinders super ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Krijg er een heerlijk voorjaars gevoel bij.
Gr. Anja

Anoniem zei

This is really interesting, You are an overly
skilled blogger. I've joined your feed and stay up for in quest of more of your fantastic post. Also, I have shared your site in my social networks

My web site - green coffee bean extract for weight loss