Volgers

maandag 23 december 2013

DE LAATSTE VOOR DIT JAAR



























Goedemorgen allemaal,

In deze donkere dagen voor kerstmis kom ik nog een keertje met een kaartje voor jullie. Deze laatste is voor de Dutch Magnolia Lovers waar vandaag een nieuwe challenge start. De opdracht is heel leuk, maar ik heb hem zelf bedacht, dus ik kan moeilijk zeggen dat hij niet leuk is. We hebben allemaal een sterrenbeeld, maar we zijn ook allemaal geboren onder een bepaalde geboortesteen. Het leek mij leuk om jullie een kerstkaart te laten maken in de kleur van jouw geboortesteen. Dus ik ben heel nieuwsgierig wat jullie gaan maken. Wel graag bij de kaart jouw geboortemaand vermelden. Ik kwam 31 december op de wereld dus mijn geboortesteen is topaz en dat klopt volgens mij ook wel, want ik werk graag met deze licht blauwe kleur op mijn kaarten.








Gebruikte materialen:

Stempel: Magnolia uit een oudere kerstserie, maar dit is een van mijn lievelingen. Tekst stempel Merry Christmas Magnolia.
Papier: Cardstock wit en wit parelmoer en het blauwe stippeltjes papier is een restje uit de restantenbak.
Stansen: Marianne design ijsbloem, kleine ijsster, dennentak, kleine witte bloem. Kleine dennentakjes Magnolia en de grote ijsster Spelbinders.
Bloemen: webshop Margo.
Lintjes, kantjes en parelsplitpennen, kraaltjes eigen voorraad












Ik ga even een paar weken vakantie houden. Al hoewel ik geloof, dat ik dat nooit vol ga houden. Na 2 avonden hangen op de bank en TV kijken, beginnen mijn handen toch alweer te jeuken en borrelt ervan alles van binnen. Dus dat wordt afwachten of ik het echt kan. Rest  mij jullie allemaal hele fijne feestdagen te wensen en voor iedereen een heel gelukkig, gezond  en creatief 2014. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor jullie support van het afgelopen jaar alle lieve en complimenteuze berichtjes en hoop jullie volgend jaar weer allemaal in mijn Kaartentuin te mogen begroeten. 

Met een lieve groet van mij,

Dorothy


10 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Een prachtige kaart Dorothy! Heerlijke kleurtjes, leuke stansjes en Tilda ziet er super uit! Fijne Feestdagen! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Gertrude zei

Wunderschöne Karte,
alles Liebe für Weihnachten und fürs neue Jahr 2014
glg Gertrude

jolanda zei

prachtige kaart, volgens mij ben ik dan op het verkeerde tijdstip geboren, want vind blauw ook heel erg mooi (grapje)

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee met die kleuren,
die van mij klopt ook wel in maart,
en jouw kaart vind ik ook weer een
plaatje zeg !

Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

Anoniem zei

So pretty, I love all the gorgeous details, beautifully done, Merry Christmas, Hugs Julie P

Elizabeth zei

What a beautiful card, Dorothy! Wishing you a wonderful christmas with your granddaughter. Christmas is a wonderful time for children, my daughter is finally asleep after lying awake for a long time waiting for santa claus... lol.
Merry Christmas, Dorothy!
Hugs, Elizabeth xx

Anita Meijer zei

Wauw hij is schitterend je kaart Doroty, ik vind hem prachtig. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe en op naar een super 2014.
Liefs van Anita

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Oh Dorothy... deine Karte ist ja mal wieder einzigartig und wunderschön.

Es ist Zeit für Liebe und Gefühl,
nur draußen bleibt es richtig kühl.
Kerzenschein und Apfelduft,
ja - es liegt Weihnachten in der Luft.
Ich wünschen manche schöne Stunde
in Eurer trauten Familienrunde.

ganz lieben Gruß
Anja

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

Elfjesdroom zei

Wat een mooi kaartje ,Dorothy , met mooie stansen en bloemen. Daar hou ik van. En wat een leuke uitdaging...Ik ga proberen om mee te doen, weet niet of het me lukt maar ik doe mijn best....
groetjes Elvira