Volgers

maandag 16 december 2013

KERST IN PAARS EN BLAUW



Vandaag start de nieuwe challenge bij the Dutch Besties girls challenge. Het thema is:  "Alles mag Anything goes"  en jullie kunnen je werkstuk inleveren tot 05 januari 2014



Wij kunnen terugkijken op een geslaagd eerste half jaar. In deze periode hebben wij met een groep dames, die elkaar alleen maar via internet een beetje kenden, een prachtig team op kunnen bouwen. Een team waar teamgeest in zit en waar men klaar staat voor elkaar. Bij een hulpvraag staan er altijd direct een paar klaar om in te springen. Wij kunnen alleen maar zeggen: Geweldig dames, hartelijk dank hiervoor en wij hopen dat 2014 voor ons team weer een prachtig jaar mag worden.  



Ik heb deze keer een kerstkaart gemaakt in paarse en blauwe tinten even helemaal iets anders. Deze digi hoort tot een van mijn favorieten. Geweldig hoe prachtig ze aangekleed is en alles schots en scheef zit. Het blijft een feest om ze in te kleuren.




Gebruikte materialen:

Papier: Purper/donkerrood cardstock en een blauwe glitter vel uit een onbekend blok van de Aldi en kerstpapier van magnolia.
Stansen: Marianne design.
Bloemen en blaadjes: Webshop Margo.
Glitter sterretjes: gekocht op FB bij een veilig voor Tijn.
Band, lint, kerstbel  enz eigen voorraad.




Door alle drukte voor de feestdagen en de vakantie zijn mijn berichten iets korter dan normaal, maar ik wil jullie toch graag mijn laatste creaties laten zien. Ik wens iedereen weer een fijne week en volgend weekend komt er nog een kaartje voor DML. Ik dacht vanmorgen al dat die kaart de laatste van dit jaar zou zijn, maar ik had deze even over het hoofd gezien. Vandaar nog een extraatje.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy

Ik post mijn kaart bij:

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige kaart Dorothy, mooie kleurtjes en wat gaaf zo'n mini-kerstklokje...toppie, alvast fijne dagen en geniet er van...lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Dorothy.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Anita Meijer zei

Je kaart is prachtig Dorothy, supermooi.
Liefs van Anita

Cindy zei

Prachtig Dorothy, wat een plaatje! Liefs, Cindy

Anja zei

Geweldig mooi Dorothy.

lfs van Anja

Erica ♥ zei

Prachtige kaart !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼