Volgers

zondag 27 oktober 2013

LADY IN BLUE




Er start vandaag een nieuwe challenge bij My Besties US en ditmaal mag alles, dus ANYTHING GOES. Altijd een geliefd thema omdat je alle vrijheid hebt, zolang er maar een Besties Digi op zit.
Ook ik heb me weer eens gewaagd om met krijt in te kleuren. Een hele oude techniek, die ineens weer helemaal hot blijkt te zijn met de Panpastels. Ik moet zeggen, dat het heerlijk werkt en dat het een prachtig resultaat geeft. Je kunt prachtige kleurnuances aanbrengen en het krijt laat zich makkelijk aanbrengen en verwerken.




Omdat ik binnenkort een aantal verjaardagen hebt, ben ik begonnen om een aantal cadeautasjes te maken. Hoewel iedereen altijd uitkijkt naar een eigen gemaakte kaart, leek het mij deze keer leuk om eens iets anders te maken.  



Gebruikte  materialen:

Stempel: My Besties image 779 Chantilly Milly
Papier: Parelmoer cardstock, designpapier Bildmalarna Jul Flinga
Lint, kant, roosjesband, kralen  uit eigen voorraad
Bloemen: Margo Webshop
Gekleurd met Panpastel
Stansen: Bloemen van Marianne, Ovaal XCut Dies, Blaadjes Olba, Label Magnolia, Rand Joy.



Aan de achterkant van het tasje kun je de strikjes losmaken en de achterkant voor de helft terug slaan, zodat je er iets in kan doen.





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie van het inkleuren met krijt vinden. Verder wil ik iedereen bedanken voor de vele geweldige complimenten, die ik op mijn Heksenkaart hebt gekregen. Ik wens iedereen een fijne week toe en veel knutselplezier. Dat zal waarschijnlijk wel gaan lukken, want als ik de weersverwachtingen zo hoor, gaat het aardig spoken en dan kun je maar beter thuis blijven als je er niet uit hoeft en wat er dan fijner om lekker te gaan zitten knutselen, de kachel lekker aan, terwijl het buiten stormt en regent.

Met een lieve groet van mij en graag tot een volgende keer,

Dorothy





3 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige combinatie heb je gebruikt echt zo leuk om dit op je tasjes te verwerken.....schitterend!
En ook de kleuren zijn heel erg mooi.

Elena F Scrap zei

Very beautiful. Fantastic like a gift....and I love your personalized stapm too. Elena F.

Anita Meijer zei

Hij is weer helemaal schitterend Dorothy, supermooi vind ik hem.
Liefs van Anita