Volgers

vrijdag 9 december 2011

DE LAATSTE DRIE VAN MIJN KERSTSERIE "SOMETHING FOR YOU"




Hello everyone, good morning, .... good evening,


Allereerst voor de nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog en bedankt dat je volger bent geworden. Tja en dan de aanhef van dit berichtje in het Engels. Tot mijn grote verbazing wordt de laatste dagen door mensen van over de hele wereld mijn blog bekeken. Ik vind het helemaal geweldig. Iedereen van harte welkom en ik hoop dat jullie nog vaak een bezoekje zullen brengen aan mijn Kaartentuin.

En dan nu  de laatste 3 kaarten van  mijn serie kerstkaarten "Something for you". Ik had al verteld, dat ze apart zouden zijn qua kleur, maar ik heb ze ook nog eens anders van vorm gemaakt en wel in de vorm van een cadeautasje. Kerstmis is ook een feest van glitter en glamour, cadeautjes, mooie kleren en een heerlijk kerstdiner met familie en vrienden. Vandaar mijn keuze voor goud, zilver en roze, kleuren die voor mijn gevoel dit heel goed aangeven.
Natuurlijk ben ik reuze benieuwd wat jullie er van vinden. Fijn dat je weer een bezoekje hebt gebracht aan mijn Kaartentuin, een heel goed weekend voor iedereen, tot een volgende keer en een lieve groet van mij,


Dorothy

De roze komt morgen, want die ligt nog te drogen.

ZILVER






                                                                             GOUD 


2 opmerkingen:

Nellie zei

Oooohhh, Dorothy, wat een schitterende cadeautasjes heb je gemaakt...en die kleuren goud en zilver zijn voor mij nog steeds de traditionele Kerstkleuren!!

Groetjes, Nellie

Pendra zei

Your cards are GORGEOUS!!! I only wish I could get it to Translate!
Crafty Hugs,
Pendra