Volgers

vrijdag 16 december 2011

VOOR TANTE COR



Deze kaart heb ik speciaal voor tante Cor gemaakt. 97 Jaar is ze geworden. Zij is niet mijn echte tante, maar de oudtante van mijn overleden man. Hij was heel erg gek met haar, omdat zij een soort oma voor hem was en ook ik vind haar een geweldig mens met veel liefde en gevoel voor haar medemens. Zij is nog zo kras voor haar leeftijd en nog helemaal bij de tijd.  Telefoon en zelfs de computer zijn geen vreemde dingen voor haar. Zij is de laatste van de  familie want de andere tantes en ooms hebben het aardse al lang verruild voor het hemelse. Ze overleeft gewoon alles en iedereen. Ze woont sinds kort in een bejaardenhuis en daar is ze druk met het gehele programma voor de oudjes. Als je haar wilt bellen, moet je dat wel op de goede tijd doen, want anders loop je de kans dat ze naar de gym is, of naar de handwerkclub. Heerlijk als je op z'n leeftijd nog zo kunt genieten. Lieve tante Cor van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop, dat je nog een tijdje bij ons blijft.

Veel liefs van ons alle vier Dorothy






Zo dat waren de twee verjaardagkaarten, die ik nog moest maken. Nu ben ik nog met een kertstdecoratie bezig voor de Tomic van Magnolia, maar daar vertel ik verder nog niets over, alleen dat het een lichtje wordt  in de donkere dagen voor kerstmis. Zondagavond staat hij op mijn  blog, dus als je nieuwgierig bent, ben je weer van harte welkom. Voor deze keer weer bedankt voor je bezoek en allemaal een heel fijn weekend en ik hoop dat het stopt met regenen.

Lieve groeten van mij
Dorothy

1 opmerking:

Nellie zei

Oohhh, Dorothy, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Wat zal je Tante Cor hier blij mee zijn en wat geweldig om op zulke hoge leeftijd nog zo bij de tijd te zijn!!

Groetjes, Nellie

P.S. Nog heel erg bedankt voor de schitterende kaart die ik van je gekregen heb! Ik heb hem een ere plaats op het dressoir gegeven, want om hem tussen de andere kerstkaarten te plaatsen vind ik jammer, daar is hij veel te mooi voor!! Ik ben er superblij mee en het was een geweldig leuke verrassing!! Nogmaals dank je wel!!!

Groetjes, Nellie