Volgers

dinsdag 13 december 2011

KISS ME I'M A PRICE, HAPPY BIRTHDAY TO YOU BRITT



Mijn buurmeisje Britt wordt overmorgen 7 jaar. Haar liefste wens is om prinses te worden. Ooit heb ik haar al eens een kikkerkoning spaarpot gegeven en haar verteld, dat ze de kikker elke dag een kusje moest geven. Op een dag vertelde ze mij dat hij het echt niet deed, hij veranderde maar niet in een prins. Een boek over hoe je een prinses kunt worden, werkte ook al niet. Dus dit is mijn laatste poging, misschien wil deze kikkerkoningkaart met de magische spreuk "Kiss me I'm a Prince"nog redding brengen, anders weet ik het ook niet meer. Heeft iemand nog een goed idee voor haar.



Lieve Britt van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag, namens ons allemaal.
Dorothy

2 opmerkingen:

Muriel zei

Hallo buurvrouw Dorothy,

Wat een mooie kaart!
Ik was zo nieuwsgierig geworden, dat ik niet meer gewacht heb tot morgen. Maar Britt zelf heeft nog niets gezien, ben benieuwd wat ze er van vindt.
Morgen staat de appeltaart van oma weer klaar. Tot dan!
Groetjes,
Muriel

Nellie zei

Hahahaha, ja, dat zijn echt reacties van kinderen en heel herkenbaar...zij geloven nl. alles wat je zegt...en als het dan niet blijkt te kloppen ben je de boosdoener!! Maar je kaart maakt waarschijnlijk heel veel goed, want hij is echt schitterend!!

Lieve groetjes, Nellie