Volgers

woensdag 21 december 2011

SNOWFLAKE SYMPHONY IN PURPLE




And the winner of the Guest DT spot for her creativity is:
DOROTHY!
Congrats to you!!!


 
Hallo allemaal,

Daar had ik mezelf van de week goed te pakken. Ik ging heel enthousiast aan de Tomic challenge van Magnolia beginnen. Vol goede moed begonnen aan de opdracht van die week, "maak een kerstdecoratie met verplicht een magnolia stempel". Maandagavond met een stapel papier naar mijn vriendin waar ik altijd mee knutsel. Haar uitgelegd wat ik allemaal zou gaan doen. Ze keek er wat bedenkelijk bij en vroeg zich af of ik dat allemaal in week zou gaan redden. Tuurlijk, dat lukt wel, was mijn antwoord. En inderdaad het lukte ook. Zondagmiddag was het dan zo ver en wilde ik mijn werkstuk met de inlink in gaan leveren. Tot ik op de Magnolia site kwam en tot de ontdekking kwam, dat ik toch voortaan beter even op de officiële site zou kunnen kijken wat de opdracht was, in plaats via de blogs van het designteam te kijken. Want er stond ook nog vermeld, dat het een kerstdecoratie moest zijn, die je in de kerstboom kunt hangen. Tja, dat was dus een illusie armer, want een lamp, hoe mooi ook, hang je niet in je kerstboom. Nu kun je twee dingen doen, je gaat huilen en je wordt boos, maar je kunt ook denken, jammer dan, maar ik ben niet voor een gat te vangen en je begint opnieuw.  Maandags komt er altijd een nieuwe opdracht en wie weet kun je daar wat mee.

De nieuwe opdracht luidde: "SNOWFLAKE SYMPHONY IN PURPLE"

Met heel veel geduld en heel voorzichtig van alles verwijderd en heb ik mijn lamp aangepast aan de nieuwe opdracht en al zeg ik het zelf, mijn romantische kerstlamp is veranderd in een symphony in purple.

Ik ben zeer benieuwd wat men er van vindt en natuurlijk ook of jullie hem mooi vinden.









Fijn dat je weer even langs kwam en tot de volgende keer. Dit is ook even het laatste werkstuk dat ik op mijn blog zet dit jaar, want nu ga ik me voorbereiden op de kerstdagen en de kerstvakantie met de kinderen. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2012.

Lieve groeten van mij,
Dorothy

PSBecause of the questions.  The lampshade is handmade and contains 24 separate pieces, each part is separate prepared.

8 opmerkingen:

Nellie zei

Wat heb je dat prachtig gedaan. Schitterend zoals je de kerstlamp hebt verandert.
Hele fijne Feestdagen en alle goeds voor 2012.

Groetjes, Nellie

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Dorothy,

Ik zag je lamp voorbij komen bij TOMIC en ging even bij je op bezoek. Wat maak je ontzettende leuke creaties zeg! Je hebt er een volger bij! Heb je de lampenkap ook zelf gemaakt? Lijkt me helemaal geweldig!

Groetjes, Karin

a Seeker of the TRUTH zei

You have gained a new follower as i think this lamp is outstanding. It is really beautiful. thanks for sharing and merry christmas
hugs julie

Lillemor zei

Just a amazing lamp you´ve created, I am sooo impressed! What a huge work you´ve put into this, so beatiful!!! Thanks for joining us at Tomic this week!
Hugs Lillemor

Enrique zei

Wat een prachtige lamp! Ik ben benieuwd naar je volgende creaties!

Soep zei

Geweldig mooi die lamp en ja kaarten om te smullen LOl
ben meteen ook volger van je geworden
gr,ans xx

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Dorothy,

Jeetje meis, je hebt alweer gewonnen!!! Dit keer bij TOMIC voor de maand januari!!! Lekker bezig!!!
Gefeliciteerd!!

Groetjes, Karin

Iulia zei

OMG, this is a work of art!!!!! Wow! You are so talented!
Hugs, Iulia