Volgers

zaterdag 3 december 2011

SIMPEL IN ROOD

Hallo allemaal,



Wat is het verschrikkelijk weer. De regen valt hier met bakken naar beneden. Het zijn echt de donkere dagen voor Sinterklaas en Kerstmis. Prima weer om lekker aan mijn blog te werken. Open haard lekker aan, heerlijk binnen zijn, kopje koffie erbij en samen met Syrah, mijn kleindochter  gezellig aan de grote tafel, waar ze heerlijk zit te knippen en te plakken, zij wil alles wat oma maakt ook maken. Hele kunstwerken worden er getoverd. Vandaag heb ik gekozen om simpele rode kaart in  mijn kersttuin te plaatsen. Ik zag het idee in de Card Only en heb hem naar mijn idee uitgewerkt. 

Iedereen een hele gezellige Sinterklaas en goed weekend, tot en volgend keer en bedankt voor je bezoek en een lieve groet,

Dorothy



2 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

hoi hoi

oooh wat een schattig kaartje weer zeg, heel erg leuk hoor,

ik snap trouwens precies wat je bedoelt dat je niet kan wachten tot 6 december, ik heb ook een zoontje van bijna 3 dus moet ook echt nog even wachten hahahahhah.

groetjes en een fijn weekend
angelique

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje is het weer geworden!! Het is inderdaad super gezellig om met dit weer lekker binnen te zitten bij de warme kachel en samen te knutselen!

Groetjes, Nellie