Volgers

maandag 9 september 2013

BLING BLING


I MADE TOP 3
16 SEPTEMBER 2013















Goedemorgen allemaal,

En de mijne begint tenminste goed, want mijn internet doet het weer. Ik kan wel een gat in de lucht springen. Ging een paar weken geleden mijn notebook kapot en heb ik dus een leen laptop, want dat ding is nog steeds niet gemaakt, wilde ik gisteravond aan mijn wekelijkse berichten voor het Dutch Besties blog beginnen en wat denk je, ja juist ligt internet eruit. Nou gebeurd dat wel eens vaker en vaak is het even resetten en klaar is Kees. Jammer dan, niet alleen internet ging eruit, de TV stopte er ook mee en toen de telefoon. Fijn algehele storing en dan kun je dus echt niets meer. O mensen wat zijn we toch afhankelijk geworden van allerlei elektronica. Maar gelukkig 1 lichtpuntje in huize Madereel, een mobieltje, dat deed het nog wel. Dus mijn maatje gebeld en haar gevraagd of zij de berichten voor morgen klaar wilde maken en dat heeft zij gedaan. Hanny heel hartelijk dank hiervoor.





Deze keer hebben we een heel leuk thema. BLING BLING. Als het maar schittert, blinkt en lekker opgetut is en natuurlijk een Bestie image heeft dan is het helemaal goed. En jullie mogen er voortaan twee weken over doen, want de challenge gaat voortaan om de 2 weken lopen. Ik heb deze gemaakt voor een vriendinnetje van mijn kleindochter, die van de week jarig is. Als de meiden komen spelen staan ze allemaal verlekkerd bij de vleugel te kijken, waar ik mijn kaarten op heb staan. De ene vinden ze nog mooier dan de andere en ze weten ook precies welke ze wel zouden willen hebben. Tja en wees eerlijk wat koop je nu nog voor een klein bedrag voor een kinderverjaardag. Daarom krijgen ze van Syrah altijd een kaart met een kadobon van de speelgoedwinkel. Gek he, maar het kadootje is altijd in roos geschoten. In menig meisjeskamer in Didam hangt al een kaart  van de oma van Syrah.  Ze willen er allemaal eentje hebben. Leuk is dat en dankbaar om voor ze te maken.




Gebruikte materialen:

Stempel: Sherri Baldy http://scrapbookstampsociety.com/auction_details.php?name=Digi-Stand-Messy-Jessy--Messy-Bessy-My-Besties-Colletiion-Sherri-Baldy&auction_id=105801
Papier: Designpapier komt uit mijn restjesbak, parelmoer mintblauw cardstock
Bloemen: Margo Webshop
Stansen: Vinderrand Noor, Ovaal Die X Cut, Label Magnolia
Plakparels, stoffen hartje Action
Bedel en parelkoord, Josephine Webshop
Tule en lintjes en roze dotje komen van een oude kapotte prinsessenjurk van Syrah, ( ik bewaar altijd van alles) 
Gekleurd met Copics en Spectrum Noir en Stickels. Jammer dat je dat op de foto's niet zo goed ziet, maar in werkelijkheid glinstert alles van dat spul.





Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden, ik ben zelf er wel blij mee. Ben benieuwd wat de jarige ervan vindt, maar dat horen jullie de volgende keer wel. Ik wens jullie allemaal weer een fijne week en iedereen weer bedankt voor het bezoeken van mijn Kaartentuin en voor de lieve berichtjes.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy




Ik post mijn kaart bij:




15 opmerkingen:

evlin95 zei

oh elle est magnifique , belle colorisation et j'adore les bordures papillons, les couleurs bravo

Plony zei

Het is een schatje geworden hoor Dorothy en ik ben stiekum gewoon jaloers op die meiskes......die boffen met zo'n prachtig kadootje....het is net een schilderijtje en ik begrijp best dat ze die graag op hun kamertje willen.
Fijne dag, liefs van Plony.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Dorothy of het nu kleine of grote meisjes zijn(zoals je medeblogsters,whaha),deze kaartjes willen we allemaal krijgen denk ik,ook dit is weer een beauty,mooi gekleurd én mooi gedecoreerd,lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Geweldige kaart, lekker vrolijk en
mooie kleuren heb je gebruikt ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je weer gemaakt Dorothy.

groetjes karin

Marrie zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt.

Lieve groetjes Marrie

Anita Meijer zei

Pfff gelukkig doet het het weer je internet Dorothy, het zat je weer eventjes niet mee. Wat leuk toch dat al die vriendinnetjes zo een superkaartje willen hebben, dat is toch helemaal geweldig. Deze is ook weer helemaal super, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Prachtige kaart Dorothy. Daar gaat iemand superblij mee zijn.

Groetjes,
Nans

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Oh Dorothy.. deine Karte ist mal wieder ein Schmuckstück.. hammer Design, mit viel Liebe zum Detail... SPITZE, meine Liebe.

Drück dich lieb
Anja

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Dorothy prachtig bewerkt.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Kaija zei

Fantastic card Dorothy!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Greetings Kaija DT-member

Aud Kirsten zei

Beautiful card!
Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Julie Gleeson zei

Hello Dorothy! Your card is totally Gorgeous! Thank you for joining the Aussie My-Besties Challenge! Hugs Julie DT Member x

Eva Gro zei

Wow - your card is stunning Dorothy!!

i love how you put it all together, and your coloring is fab! Love the way you "dotted" her skirt!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

Lisa Walsh @ www.papercraftbusiness.com zei

Hi Dorothy,
Don't you just love those Besties? lol You have done a fab job with your colouring & I love the butterflies & the ribbon is gorgeous. Thank you for entering the Aussie My-Besties Challenge! Hugs, Lisa.

P.S I would love for you to come & visit. Why not enter for my blog candy? :)

Dreamtime Designs – Blog candy
NEW- Dreamtime Designs Craft Challenge
My designs @ Etsy
My Facebook Venture
My Tweets @Twitter
My Pins @ Pinterest