Volgers

woensdag 4 september 2013

WEER NAAR SCHOOL





Goedemorgen allemaal,

Wegens een vertraging op het blog is hier dan eindelijk mijn kaart voor de DML. Deze keer met het thema "Weer naar school".  Best wel een lastig onderwerp, want wat moet je maken. Tot ik ineens moest denken aan dit scrappapier dat ik nog in de voorraad had liggen. Ooit eens gekregen bij een scrapblad en weggelegd voor...... En nu kwam het me prachtig van pas.
Deze keer heb ik oude stempel van Edwin gebruikt. Ik heb er al vaker een leuke jongenskaart meegemaakt. Ik vind hem gewoon schattig daar bovenop z'n potloodje. Hij is natuurlijk heel toepasselijk voor een schoolonderwerp.







Gebruikte materialen:

Stempel: Magnolia, rugzak Sirius.
Papier: Ooit gekregen bij een Scrapblad, maar er stond geen fabrikant op.
Gekleurd met Copics en Spectrum Noir
Touwtjes, uiltje, knopen, plakparels eigen voorraad
Stans cirkels: Spellbinders







Het is misschien leuk om te weten dat de Dutch Magnolia Lovers een heel mooi nieuw aangekleed blog hebben. Verder wens ik iedereen een heerlijke dag. Hier staat de zon hoog aan de hemel en is het lekker warm. 

Lieve groet van mij,

Dorothy




5 opmerkingen:

Richtsje zei

Het is en pracht van een kaart Dorothy! Heel mooi papier, leuke details, erg leuk bedacht en gemaakt!!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Een hele mooie kaart heb je hier
gemaakt, toppie ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

gré zei

ziet er heel leuk uit

KarinsArtScrap zei

super gave kaart Dorothy.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wat heb je dit super de super gedaan Dorothy, ik vind het helemaal top.
Liefs van Anita