Volgers

zondag 22 september 2013

VAN HARTE BETERSCHAP



Hallo lieve blogvriendinnen,

Na onze vakantieperiode zijn wij ook bij Stempeltraueme weer aan de slag gegaan. De nieuwe challenge voor de komende twee weken is van harte beterschap/ Gute Besserung. Natuurlijk heb ik weer een van mijn geliefde Besties gebruikt, daar gaat toch iedereen voor door de knieën. Deze kleine schat heeft vast een flinke verkoudheid onder de leden, maar met een paracetamol zal de koorst wel snel weer zakken.


Gebruikte materialen:

Stempel: Sherri Baldy Besties
Papier: Picadilly eggs & bacon and eat at joe's. My Mind's Eye Oah LaLa. Donkerbruin cardstock
Bloemen: Webshop Margo
Band en Lint: eigen voorraad
Plaksteentjes pleister en paracetamol: eigen voorraad



Na een drukke week met de verjaardag van Syrah mijn kleindochter, gaan we vandaag lekker luieren, de spelletjes spelen, die ze allemaal gekregen heeft en andere leuke dingen doen. Als het een beetje weer is gaan we lekker met ons kleine hondje wandelen en nog een poosje naar de speeltuin.Volgende week gaan we wel weer aan de slag voor de nieuwe challenges. Ik wens iedereen een fijne zondag en een hele goede week. Bedankt dat je weer even in mijn Kaartentuin kwam kijken en graag tot een volgende keer.


Met een lieve groet van mij

Dorothy



7 opmerkingen:

Elena F Scrap zei

ja,ja ja.....Dorothy; this is VERY VERY FUN; what an occurrence! one "tirita and a pastilla " (I don´t know how it says in english)......very pretty!. Elena F.

Antoinette Voorn zei

Goedemiddag weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties voor mams en super gedaan en heel mooi je beterschapskaart!

Gr ANtoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Hij is schitterend je beterschapskaartje Dorothy, supermooi.
Liefs van Anita

Sharon zei

So cute Dorothy. I love this Bestie and the colours, design and embellishments are lovely.
Hugs Sharon. x

anne2411 stempelträume zei

Hallo Dorothy...
du hast wunderschöne Karten gebastelt...

our cards are beautiful and so nice...I like the coleurs

glg anne2411

Bastelkueken`s Kreative Welt aus Alsdorf zei

Huhu liebe Dorothy...

deine Karte mit dem Motiv von Besties ist dir gelungen und sieht umwerfend aus.


Drück dich lieb
Anja

Unknown zei

After examine a few of the weblog posts in your web site now, and I truly like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark website checklist and will likely be checking again soon. Pls try my website online as well and let me know what you think.
Cardsharing Server | Cccam Server