Volgers

maandag 2 september 2013

MAIN COLOR PINK



I MADE TOP 3
09 SEPTEMBER 2012


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, dit keer met dit schatje gemaakt voor  The Bestieschallengeblog US. De opdracht deze keer is simpel. De hoofdkleur moet roze zijn. Nou dat is voor mij geen probleem, ik houd er wel van. Deze schitterende digi heet Pickels and Petra en natuurlijk ben ik weer helemaal verliefd op dit schattige klein meisje met haar hondje. Iedere keer als ik een nieuwe digi hebt uitgezocht en  met een nieuwe kaart begin, denk ik, het is een leuke digi, maar toch niet zo leuk als de vorige keer. Ben ik klaar met de kaart, ben ik totaal van gedachten veranderd. Telkens opnieuw ga ik door de knieën voor deze schatjes en ik weet ondertussen eigenlijk niet meer wie ik de leukste vind. Volgens mij werken die Besties verslavend en dat ik niet de enige ben met dit probleem mag duidelijk zijn. Overal kom je ze tegen en de een is nog mooier dan de andere en de reacties zijn allemaal hetzelfde. In de Dutch Besties Challenge was er zelfs iemand, die haar kaart "What a lovely day met mijn Besties"genoemd had. Dus ik voel me in goed gezelschap en zit nu al weer te denken, welke ik de volgende keer ga nemen.





 Gebruikte materialen:

Stempel:http://scrapbookstampsociety.com/auction_details.php?name=Pickles-and-Petra-Besties-digi-stand-by-Sherri-Baldy&auction_id=105815. Tekststempels Magnolia.
Papier: Vlinderpapier Magnolia en de andere roze vellen zijn van de Action uit de blokken Stans & Patronen karton.
Stansen: Kaartvorm Go Kreate, Ovaal met stempelafdruk Die X Cute, Vlinderrand Noor,
labels Magnolia, witte bloem doily Marianne design.
Kant en tule: eigen voorraad.
Gekleurd met Copics en Spectrum Noir
Bloemen en blaadjes:Webshop Margo




Omdat ik zag, dat de andere challenge nog niet geplaatst was, heb ik de kaarten maar even omgewisseld en kom ik aan het eind van de midden nog een keertje met een kaartje voor DML.

Lieve groet van mij en tot later,

Dorothy





Ik post mijn kaart bij:

http://mybestienorge.blogspot.no/ Challenge 1 Aything Goes
http://decreatievezebra.blogspot.nl/ Anything goes
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.com.au/challenge 17 Anyting goes

12 opmerkingen:

Sharon zei

This is beautiful Dorothy. A gorgeous image and a gorgeous design. Love the embellishments.
Hugs Sharon. x

Desire Fourie zei

This is just so pretty and beautiful at the same time. Love the girlyness.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Richtsje zei

Prachtig Dorothy! En je hebt helemaal gelijk, het zijn echte lieverds en de creaties die er mee gemaakt worden zijn schitterend! Net zoals deze van jouw, echt geweldig mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Scraptastische hobby zei

Hoi Dorothy,
Het is weer een hele gave digi met dat schattige hoedje. En je kaart is prachtig ik krijg weer heel veel inspiratie door al die mooie voorbeelden en ga ook maar even lekker kleuren.
Lieve groetjes van Gerie

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Dorothy en super leuk dat lint om de rand.


Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT Member

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Dorothy, ik vind hem helemaal super, prachtig en ja roze, helemaal mijn kleur.
Liefs van Anita

Sarah - Crea S zei

Wat is het weer een schatje Dorothy!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Lin Monika zei

Beautiful! Love the details, the coloring is gorgeous. Thanks for joining us at My Besties Norge. Good luck:) Hugs,Lin Monika DT

Eva Gro zei

I love it Dorothy!- You have a great eye for details!!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

Cindy zei

Waauw Dorothy, het is weer een juweeltje! Groetjes, Cindy

Erica ♥ zei

Wat een lieve en schattige kaart,
helemaal mooi ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

dieke zei

Wat een ontzettend lief kaartje in die zachte kleuren!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.