Volgers

maandag 16 september 2013

TOTALLY IN LOVE


WINNER DT
23 September 2013
at the Scrapbook Stamp Society






Vanuit een regenachtig en koud Nederland wens ik jullie een hele goede morgen. Het was een dikke week geleden nog bijna 30 graden en nu is het weer omgeslagen in hevige regenbuien en kou. Het is echt herfst. Veel te vroeg als je mij vraagt en we hebben ook al zo'n korte zomer gehad.
Om jullie een beetje op te vrolijken heb ik voor jullie een nieuwe kaart met één van mijn zo geliefde Besties. Bij de eerste blik op deze stempel wist ik meteen dat ze deze keer "Totally in love" is en ik natuurlijk ook. Wie kan er nu weerstand bieden aan een dergelijk snoepje. Deze kaart heb ik voor het hoofdteam in Amerika gemaakt. http://bestieschallenge.blogspot.no/
Ik heb van de week afscheid genomen van twee grote buitenlandse blogs waar ik als Dt member voor werkte. Bij Fashionista en het Duitse der Kreatieve Stempelfreunde ben ik gestopt, zodat ik meer tijd heb om me in te zetten voor ons Dutch Besties blog en ons geweldige team daar. Verder gaat er ook binnenkort ook in Duitsland een Bestieschallenge van start bij Stempeltraueme. Het wordt geen echt Bestiesblog, maar er zullen daar regelmatig Bestieschallenges gegeven worden. 06 oktober a.s. zal de eerste zijn. Dus Besties liefhebbers weer een mogelijkheid om jullie mooie kaarten in te sturen. Natuurlijk wil ik Rina van Fashionista en Andrea van de Kreatieve heel hartelijk danken voor de kansen en het vertrouwen dat zij mij hebben gegeven. Dames hartelijk dank, jullie zijn beide een opstap voor mij geweest naar de internationale mogelijkheden.




From a rainy and cold Netherlands I wish you a very goodmorning. It was more then a week ago still almost 30 degrees, now we have autumn weather with heavy rain and cold. It's really autumn. Much too early if you ask me and we have already had such a short summer. To give you guys a little cheer up I have for you a new card with one of my so beloved Besties. At the first look at this stamp I knew right away that this Besties is "Totally in love"  and I also of course. Who can resist such a darling. This card I made for the main team in America.      
                                       
                                        http://bestieschallenge.blogspot.no/

Lat week I have said goodbye to two large foreign blogs where I was working for as  Dt member. At Fashionista and the German der Kreative Stempelfreunde I stopped, so I have more time for our Besties blog and our great Dutch team. I thank Rina and Andrea for the possibilities they gave me.
Very soon in Germany a Bestieschallenge starts at Stempeltraueme. It is not really a Bestiesblog, but there will be Bestieschallenges regularly. 06 of October will be the first. So another possibility of Besties lovers to enter your beautiful cards. 




Used materials:

Stamps: Sherri Baldy https://www.etsy.com/listing/162021901/instant-download-digi-stamps-big-eye-big?

Paper: Paper notes from the Action Store
Dies: Butterfly edge Noor, Oval Die X Cute, Heart and flower Marianne Design, cloud Magnolia
Flowers : Webshop Margo
Ribbon, lace, pearls etc: Action, Xenos own stock.
Colored: Spectrum Noir and Copics.




Ik hoop dat jullie weer genieten van mijn kaart en wens iedereen een hele goede week toe en veel knutselplezier. Met dit slechte weer hebben we uiteindelijk een prachtig excuus om een uurtje langer te knutselen.
I hope you enjoy my card and wish everyone a very good week with many arts and crafts fun and with this bad weather we finally have a wonderful excuse to create some hours more.

Met een lieve groet van mij,
With love from  Holland,


Dorothy


12 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Dorothy,
Wat een prachtige kaart met hele mooie mallen en kleuren en idd. de digi is een bjoetie!!
En we hebben misschien wel een korte zomer gehad, maar wel een heerlijke warme zomer! En nu vallen we meteen met onze neus in de boter, hihi.
En volgens mij heb je een lastige keuze moeten maken, want jij bent zo super enthousiast voor de Bestie bloggen, maar ja het moet wel te besloffen zijn allemaal hè! En jou kennende hou je niet van half werk!

Fijne dag! Lieve groetjes van Gerie

Tinie zei

Wat een geweldige kaart, super die zachte tinten en wat een details, een topper!!!

Groetjes Tinie

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, hij is
echt prachtig ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Richtsje zei

Het is weer een beauty met een heel hoog "Dorothy gehalte"!! Geweldig mooi gemaakt! Lastige keuzes hoor Dorothy, maar je moet inderdaad alles wel goed blijven doen en als dat betekent dat je ergens mee moet stoppen dan is dat niet anders. Je kunt je ei hier ook heel goed kwijt met deze schitterende voorbeeldkaarten!

Groetjes Richtje

jolanda zei

schitterend kaartje in een mooie kleur.
Het een leuke candy op mijn blog

Anita Meijer zei

Je kaart is helemaal schitterend Dorothy, ik vind hem prachtig en deze digi is ook zo lief, toppertje van een kaart weer.
Liefs van Anita

Sharon zei

This is another gorgeous card Dorothy. The image is so sweet and I love the design and all the beautiful embellishments.
Hugs Sharon.. x

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart Dorothy en heel mooi bewerkt.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator


Eva Gro zei

Wow, another great card! I love the soft blue tone in this one, and especially your "dotting" on the image!
Great to hear a new "my besties" blog is coming too:-)

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

Kaija zei

This is a lovely card!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Greetings Kaija DT-member

Flor zei

Wow, So Beatiful card!!!

Trine zei

Lovely card you made and so amazing beautiful dies you used.

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs Trine
DT member My Besties Norge