Volgers

woensdag 18 september 2013

HAPPY BIRTHDAY DARLING



I MADE DT TOP 3
30september 2013


Woensdag 18 september en vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te presenteren. Zoals de titel al aangeeft, heb ik een verjaardagskaart gemaakt. Vandaag is een bijzondere dag in Huize Madereel. Onze kleine meid wordt vandaag 6 jaar. Het is natuurlijk groot feest en bij zo'n feest hoort natuurlijk een eigengemaakte verjaardagskaart van oma.




Gebruikte materialen:
Papier: Rest demin papier, restje Maja Design vintage spring basic en een blok van de Action
Lintjes plakparels enz, markt Doetinchem en de Action
Stansen: Vlinderrand Noor en ovaal van X Die Cute en bloem van Marianne Design
Bloemen: Webshop Margo
Gekleurd met Spctrum Noir
Knopen: Ladybugs buttons op de week markt in Didam







Ik vond het erg leuk om op deze manier iets meer van mijn werk te laten zien. Wil je na deze kaart meer zien, dan zijn jullie van harte welkom in mijn KAARTENTUIN.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe en ik ga me voorbereiden op de verjaardagsvisite en het feest.

Met een lieve groet van mij,

Dorothy




Ik post mijn kaart bij:
http://mybestienorge.blogspot.no/ Challenge 2 Anything goes

Challenge 20 Anything goes + buttons Scraobookstampsociety  (The ladybugs are buttons, I used themoutside and inside)


9 opmerkingen:

Sharon zei

This is stunning Dorothy. I love this image and the design, papers and embellies are gorgeous.
Hugs Sharon x

Tinie zei

Gefeliciteerd!!! En wat krijgt ze een beauty van een kaart, super al die details en het model is ook ontzettend mooi!!!

Groetjes Tinie

Elena F Scrap zei

Very pretty Dorothy. Sure her is going to love this card did you made for her birthday (I understand). Elena F.

Anita Meijer zei

Nogmaals gefeliciteerd Dorothy en wat is het toch een toppertje van een kaart, ik vind hem zo geweldig, super.
liefs van Anita

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je kleindochter,
je hebt een schitterende kaart voor
haar gemaakt, toppie ☺

Een fijne week nog,
liefs Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Eva Gro zei

Your card is beautiful! I love the clever close-up, and the stamp is one of my favourites!

Thanx for joining us at My Besties Norge
We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

Hugs
Eva Gro
DT member at My Besties Norge

GerJanne zei

Hoi Dorothy,
wat een super gaaf model is dit! Zo verrassend. Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. En zeker mag een kaart van oma niet ontbreken. Ze zal hem vast prachtig vinden!
Groetjes,
GerJanne

Julie Gleeson zei

Hello Dorothy, Your card is beautiful! And such a clever design! Thank you for joining the Scrapbook Stamp Society Challenge! Hugs Julie DT xox

Kaija zei

Your card is fabulous!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Greetings Kaija DT-member