Volgers

maandag 2 september 2013

EEN VINTAGE KAART



Goedemorgen blogvriendinnen,

Hier ben ik vandaag voor de eerste keer. Het is weer een topdag in de Kaartentuin, want er komen vandaag maar liefst 3 kaarten nieuw op mijn blog. Natuurlijk heel leuk zoveel nieuwe dingen, maar ik vind het eigenlijk veel leuker als de kaarten een beetje over de week verdeeld zijn. Helaas is dat niet zo, dus doen we er vandaag maar 3 te gelijk. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Duitse blog van http://diekreativenstempelfreunde.blogspot.nl/. Na een vakantieperiode van 6 weken gaan we weer fijn aan de slag met deze keer als opdracht "VINTAGE".



Gebruikte materialen:

Vintage stempel meisje: Stempelglede (geleend van knutselvriendin Ellen) Tekststempel van Marianne Design
Stempels ingekleurd met Panpastel bruin
Stansen: Kaartvorm Go Kreate, Dennenbomen Magnolia, Lantaarn Marianne Design
Lint, parels en tule: uit iegen voorraad
Bloemen: Webshop Margo







Dit  was de eerste kaart die ik jullie vandaag wilde laten zijn, straks komt er eentje voor de Dutch Magnolia Lovers en aan het eind van de middag ook nog eentje voor het hoofdteam van de My Besties US. Graag tot straks en een fijne dag verder.


lieve groet van mij,

Dorothy





5 opmerkingen:

Ghea zei

Dorothy wat is deze kaart schitterend!!
Liefs Ghea
http://gheasknutselkaartjes.blogspot.com

Elena F Scrap zei

Ummmmm Dorothy so glad I can see finaly your Vintage card. Turly pretty. Elena F.

Anita Meijer zei

Ja hahaha dat heb je op sommige dagen dat je meerdere kaarten voor challenges moet plaatsen, heb ik woensdag ook. Deze kaart is ook weer supermooi Dorothy, heel mooi.
Liefs van Anita

Sarah - Crea S zei

Prachtig Dorothy
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Erica ♥ zei

Deze is ook al zo schitterend ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl